Klubmodul henter siden
Kajakdag i EGE, Åbent hus
Tilmeldingsfrist er overskredet

Kære kajakinteresserede.

Vores åbent hus giver dig mulighed for at prøve at ro i en af vore kajakker sammen med vore instruktører og erfarne roere.

Vi instruerer dig og sikrer en sikker tur med mulighed for at finde ud af, om kajakroning er noget for dig. Vi er der hele dagen, og din deltagelse vil vare ca .halvanden time. Samtidig kan du høre om EGE kajak. Det eneste du skal medbringe er sko der kan tåle vand, badesko eller plastsandaler, og ekstra tørt tøj, hvis du er uheldig og bliver våd. Kajak, pagaj, spraydæk og vest sørger vi for.

Benyt denne mulighed for at opleve kajakroning på køge bugt. Vi er afhængige af vejret, hvis det er blæsevejr laver vi tørtræning på land.

Vi glæder os til at se dig,
med venlig hilsen
Bådklubben EGE, kajakafdelingen
Tilmeldte