Klubmodul henter siden
IPP 2 Kursus
Tilmeldingsfrist er overskredet
Kære (nye) Kajakroer

Nu har du mulighed for at komme på et IPP2 kursus.
Dette finder sted i Bådklubben Eges kajak afdeling.
Kurset finder sted d.5. og 6. juni - begge dage fra 9 til 17.
Kurset kræver et medlemskab af Bådklubben Eges kajak afdeling. Når du er medlem stiller klubben kajakker, redningsveste, pagajer og spraydækken til rådighed. Efter bestået kursus vil du være frigivet til selv at ro en tur, låne trailer og kajak for at besøge andre vande.
Til dette kursus anbefaler vi, at I medbringer, badesko, tøj til det våde element, windbreaker, solcreme, brillesnor, kasket, håndklæde, madpakke og drikkedunk, vi har te og kaffe.
Krav: I skal kunne svømme 600 meter

Skulle i have spørgsmål eller andet, er i meget velkommen til at komme ned i klubben og få en snak, prøvetur, eller kontakte klubbens instruktører.
Pr. 1 maj vil vi være der på vores klubdage, der er tirsdag og torsdag fra kl. 18 og søndage fra kl. 10.

Hilsen og velmødt
Instruktørerne - Kajakafdelingens instruktører.
Kontakt gerne Ingelise på 21461056 for yderligere information.

Tilmeldte
9 /12