Klubmodul henter siden
Interessegruppe Windsurfer/SUP
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Bådklubben EGE afholder løbende introkurser i Stand Up Paddel og windsurf. ?????? Kurserne afholdes på vore egne faciliteter på EGE. Introkurser i Stand Up Paddel og windsurfing giver dig mulighed for at være med i surf afdelingen af klubben og giver dig adgang til udstyret. Begge introkurser er obligatoriske for medlemskab og vil indebære grundlæggende instruktion i udstyr, teknik, faciliteter, reglement og søfart sikkerhed. Varighed ca. 2 timer. Det er anbefales at man medbringer eget neoprenudstyr, ellers vil der være mulighed for at låne :)

Der er p.t. ikke datosat nye kurser, men dersom du gerne vil have mere information når næste kursus er klar, kan du tilmelde dig denne interessegruppe - så hører du fra os med yderligere information.

For spørgsmål: kontakt: sup-surf@baadklubben-ege.dk

Tilmeldte
6 /999
Tilmeldingsfrist