Danmark padler
Kom og prøv havkajak.
Vi inviterer til at prøve en havkajak. Søndag den 22. maj mellem kl. 10-14 holder vi åbent hus i klubben. Efter kort introduktion til kajak og grej, tager vi en tur på vandet. En forudsætninger for at kunne tage med ud er selvfølgelig, at man kan svømme, og passer fint i en havkajak til voksne. Deltagerne skal have badesko på som sidder fast på fødderne, tøj til det våde element (ikke bomuld), windbreaker, solcreme, håndklæde og skiftetøj i tilfælde af en dukkert. Hav gerne uld eller skiundertøj inderst på kroppen. Arrangementet er gratis og ture på vandet er afhængigt af dages vind og vejrforhold.
20.05.2022
22.05.2022 kl. 10.00 - 22.05.2022 kl. 14.00
Bådklubben Ege
0,00 kr.