Kajakudvalg

Kajakudvalget organiserer og driver EGE’s kajakafdeling. Udvalget råder over EGE’s beholdning af kajakker med udstyr og organiserer medlemmernes benyttelse af disse, samt den løbende vedligeholdelse og benyttelse.

Herudover råder udvalget over EGE’s faciliteter til opbevaring af kajakker og udstyr, og organiserer indretning, vedligehold og eventuel privatejede kajakkers benyttelse af disse faciliteter.

Udvalget har selvstændig indkøbsprokura til nødvendige reservedele og tilbehør for kr. 3.000,- pr. gang. Alle indkøb over dette beløb skal forhåndsgodkendes af kassereren.

Udvalgets medlemmer er kontingentfrie jf. EGE’s vedtægter – i praksis ved at medlemmer vælges på generalforsamlingen i februar, og derefter ikke opkræves kontingent i december samme år.

Ver. 1.1

16. januar 2018